Vem ägde?

Ja vi har spelat monopol och ni kan ju gissa vem som ägde ut alla? Just det jag:) Haha nej men i början låg jag sämt till men i slutet hade jag typ alla tomter samt ett par med hotell på och där hamnade ju de andra två hela tiden och då fick jag typ 10 miljoner villket var ganska nice:) Haha

Ja vi märkte också att alla vi var ganska övertrötta då de slutade med att alla låg ned och skrattade, själv grät jag för att jag skrattade så mycket. Ja vi hade så sjukt roligt:) I alla fall så ska vi laga mat äta och sen dra till stallet men vi får se hur hästarna går då mamma inte får anstränga sig idag pga att hon drog ut en tand igår så ja vi får se hur det blir med hästarna:)



Kram

Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Jag kan annars rida Don, haha ;)

2011-07-06 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0