åka och shoppa!

Nu skall vi åka och shoppa.

Jag skall dessutom åka och kolla slinserna så jag får köpa själv sen. En optiker måste typ kolla så att allt ser bra ut i ögat. Så vi hoppas att det gör det. :)

Men sen skall jag köpa ett lass med sommarkläder och en avslutnings klänning. Jag, måste lixom fixxa det nu för om en vecka e det sommarlov. Fatta vad skönt. LOVE it! :) <3

Men jag skall köpa lite allt möjligt, så hoppas vi att jag hittar allt.

men nu får ni en bild jennifer fotade igår på Shadow!



Gulliga Shadow!


Kommentera!<3
Postat av: linns beautybox

usch vad läskigt med linser, jag har glasögon ibland. vågar inte med linser.

2011-06-03 @ 12:33:35
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0