Gästbloggning!

Gästbloggsinlägg:
Hej!
Jag är den som gjort designen, grundaren för bloggen: www.endiktaresliv.blogg.se.
Jag har stort hästintresse ända sedan jag var liten, dock började jag rida på ridskola förra hösten.
Red ganska mycket privat sista tiden innan ridskolan, innan det hade jag knappt ridit alls.


 
Mina intressen förutom hästar och ridning är: Judo, tvärflöjt och band.
Jag har blått bälte i judo sedan en vecka tillbaka och har tränat judo i över 7 år.
Tvärflöjt har jag spelat i 5 år och jag spelar även i orkester.
Mitt band heter "Crash" och i det spelar jag piano och sjunger.


 
Min blogg startade jag pga att jag älskar att skriva dikter och jag ville dela med mig av de.
Nu har det blivit så att allt mer annat än dikter skriver jag på bloggen, men ungefär hälften av inläggen är dikter.
För att ha haft bloggen så kort tid så har jag relativt många läsare och blir glad för varje kommentar.
Andledningen till att jag ville hjälpa tvillingryttarna med deras design är att jag gillar att göra designer helt enkelt.
Och jag gillar att hjälpa andra, så det blev dubbel vinst för mig.
 
Jag hittade till tvillingryttarna via en kompis's blogg: www.goldigoldenangel.blogg.se
Och sedan fastnade jag helt enkelt, nu har jag gjort en design:)

 

Kram
 
www.endiktaresliv.blogg.se

Tack för gästbloggningen och för att du ville göra våran disign! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0