Godmorgon!

Godmorgon! Nu har jag vaknat! Här vaknar huset typ halv sju och med allt liv är det svårt att sova! :P

Mamma jobbar ju så hon måste ju till jobbet.

Angående inlägget om dressyrmupparna och denna komentar jag fick från en av er läsare:

visste faktsikt inte att ni tyckte SÅ illa om dressyrmpparna. jag & alla andra jag känner älskar dom :) men aja.
ska försöka komma med lite inläggsförslag under sommarn!

Jag tyckeer intedirekt JÄTTE illa om dem anser bara att jag inte får ut något från bloggen längre. Antingen e den gnäll, massa likadana bilder, eller ett 1000 bokstävers upsats om ridpasset. Vilket jag inte känner att jag får ut något av. men jag har ändå läst bloggen eller halläst den. Av ingen andledning och då sa jag till mig själv "det var sista gången du läste DM" för att det har lixom blivit en rutin att jag bara kollar om dem bloggar och bryr mig igentligen inte. Förut tyckte jag om den och kollaade hela tiden. Nu gör jag inte det men kollade den hela tiden i alla fall. Så jag var tvungen att säga till mig själv att det var sista gången! :)

Hoppas ni förstår vad jag menade och varför!




Kommentera!<3
Postat av: Celina

Jag förstår jag tycker inte heller att den är så bra att läsa :P tråkig jag kollar bara på den typ 2 gånger i halvåret

2011-06-15 @ 10:42:23
URL: http://allroundgalna.blogg.se/
Postat av: Ida <3

HELT RÄTT! :D

2011-06-16 @ 11:02:07
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0