Gud vad roligt!

Shadows gamla ägare har hittat hip på något roligt sätt. Verkligen jätte roligt att man stöter på många som känner igen ens hästar. Det var en annan tjej som hade stått i samma stall där fire stog förut (med andra ryttare) som komenterade på bloggen. Verkligen jätte roligt! :)

Såhär skrev shadows gamla ägare:

Hej Caroline och Jennifer! följer er blogg till och från och det är så kul och skönt att se hur pigg, välmusklad och fin "min" gamla "Skrule" ser ut :). Ni är verkligen jätteduktiga och kul för er att ha fått låna en så fin ponny som den bruna ser ut att vara!
Pussa Shadow från mig!
/kristin, shadows gammelgamla ägare

Verkligen jätte roligt att du tycker att Shadow ser fin ut och det är verkligen roligt att vi får låna Fire. Tack för att du komenterade och tack för att du tycker vi är duktiga! :) Man märker verkligen inte att han är 23 så det är jätte roligt.

Ledsen att svaret på din komenter blev såhär, men jag ville svara och eftersom du inte har nån blogg eller sa nån länk så blev det såhär! :) Men guv vad roligt att du komenterade och du får gärna komma och hälsa på honnom nån dag om du vill! Det e bara att maila till oss! :) Tack för dina fina ord! Man blir verkligen GLAD! :)




Ngra gulliga bilder på shadow!

Shadow jag älskar dig och kommer alltid komma ihåg dig! DU e bäst. Vi har underbara minnen tillsamans och jag kommer alltid älska dig.



Den underbara dagen nar vi fick dig. Den BÄSTA födelsedagspresenten någonsin! <3 Du stod där med en stor present rosset runt halsen. Så söt och du var VÅRAN ponny. Detta var för ca 2,5 år sedan. Innan det hade vi haft dig på foder och du har lärt mig så enormtmycket. Du är så himla underbar och jag kommer alltid älska dig. <3

kristin: Hoppas du fortsätter läsa bloggen. Verkligen jätte roligt! :)


Kommentera!<3
Postat av: Alice

heter han bara shadow eller har han nått längre namn liksom..? :P

2011-06-01 @ 20:54:07
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0