Mysigt? Kanske<3

Ja u har jag varit uppee ett tag men jag e sjukt trött, ja det beror nog på att ena hunden väckte mig 7 imorse när mamma redan hade varit ute med dem så nästa gång skulle de utvid 9 men i alla fall tyckte Luca att jag skulle upp, ja mamma sa att han redan försökte väcka mig vid 4 :P

I alla fall så vväckte han mig genom att gnälla nedanför min säng och krafsa på sängen, busis:) Ja sedan blev han överlycklig när jag hade vaknat ja gulligt:)

Ja i alla fall så har jag bara chillat idag och sedan vart ute med mysiga hundar i regnet. Haha ja inte direkt det man ser fram emot när man har hundar på besök häldre ligger jag och myser inne med hundarna om jag säger så:) Ja men i alla fall så skall vi fixa lite tvätt och sedan bara mysa idag, mamma är borta med sitt jobb och pappa kan inte åka bil så vi kan inte ta oss till stallet idag:( Ja hästarna skulle ändå ta det lugnt eller vilat idag men man vill alltid träffa dem:)

Snälla Cornelia skall i alla fall mocka åt oss :)

Änglarna<3

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0