Ridpass Fire 1/6!


Igår red jag Fire ute på banan. Han var ganska fin men gick emot lite. Det gör han ibland, när han tycker det är jobbigt och har vilat några dar, vilket han har gjort eftersom vi varit sjuka.

Jag tränade mest på tempoväxlingar och att han skulle gå i en låg och mjuk form. Jag tycker att han var väldigt fin i slutet, men har inga bilder därifrån eftersom det blev för mörkt för vår kamera.

Men jag tycker att han var väldigt duktig för att ha vilat i några dagar, så jag är väldigt nöjd med honnom.

Ja, jag satt inte så jättebra för jag har nämligen ont i ryggen så jag var tvungen atrt sitta lite konstigt för att det inte skulle göra ont.

Men vad tycker ni om lilla Fire?

Kram


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

han är jättefin! :D

2011-06-03 @ 12:38:12
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0