Visste ni att?

Visste ni att

Min familj äger och har ägt ganska många båtar?


Två av dem tre båtarna vi har nu!

Som mäst ägde vi typ 5 båtar samtidigt tror jag!

Förut var min högsta dröm att äga en friser häst och när vi för föra året fick gå ner i stallarna på globenhorse show för att hälsa på hästarna som släpptes i arenan som var till salu höll jag på att svimma. Då blev jag kär i en häst som hette gosse tror jag. JÄTTE fin!

(hittade ingen bild på honnom! :( )

Lite mer info om mig och min familj!


Kommentera!<3
Postat av: Anonym

vill inte verka elak eller något, men jag gillar verkligen er blogg, men snälla kan ni inte fixa en lite finare design? innehållet är super bra i bloggen, men designen är inge vidare..

aja, fortsätt med alla intresanta och bra inlägg!(YY)

2011-06-29 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0