Sommar lov - inget att göra?


Nu e det ju sommar lov men jag känner att när det e dåligt väder har man verkligen INGET att göra!

Så jag tänkte ge er lite tips på saker ni kan hitta på när det är dåligt väder!

Rensa:
Jag, som många andra samlar på mig riktigt mycket häst grejer, ibland alldeles för mycket! Så en sak man kan göra när det är dåligt occh tråkigt väder nu när man har sommarlov och inte behöver plugga kan det vara bra  att ta och rensa allt. Kolla vad du verkligen behöver av sakerna. Du kanske har massa gammla shabrak som du inte andvänder, då märker du också om du behöver köpa något nytt.



Ny städade skåp!

Pyssla:
pyssla ock knåpa lite. Du kanske kan göra en ny namn skyöt åt din häst- eller något annat roligt. Gör en fin bild med massa bilder på din häst, eller något annat kul. ´Pyssla känns kanske lite "dagis nivå" eller vad man säger, men man kan faktiskt göra riktigt roliga grejer.

Du kan ju även kanske ladda ner nått roligt program på datorn och göra fina bilder.

Shadow och jag! Shadow = pegasus

Städa:
Städa är kanske inte det roligaste som finns men stallet kanske behöver en stor städning så att allt blir rent och fråächst. Hästarna vill ju också trivas!

Ja, nu fick ni lite tips på vad ni kan göra när vädret e dåligt!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0