Stallet nu!

Nu skall vi dra till stallet:)

Ja i alla fall så skall vi träna idag och vi skall även ha med en bra vän och Shadows gamla medryttare till stallet som skall hälsa på lilla Shadow:)

Ja i alla fall så känner jag att det är roligt att blogga nu igen, förut tappade jag suget lite men nu har det kommit tillbaka, ja dels beror det på alla fina kommentarer men jag tror även att det beror på att jag nu inte orkar bry mig om vad andra tycker på samma sätt. Nu struntar jag lite i de kommentarer som är negativa och tar till mig av de posetiva.

Ja men som sagt skall vi ialla fall dra nu vi får se vad vi tränar på men jag tror att de blir lite rörelser från P:1 :)


En bild från en annan träning:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: ns

ni är grymma på att blogga,

det är alltid kul när de är nya inlägg hela tiden man kollar och då kollar jag er väldigt ofta!

2011-06-16 @ 19:38:49
URL: http://nellieee.blogg.se/
Postat av: Carro

Åå jävlar vilken nacka han börjar få!! :D <3

2011-06-17 @ 12:33:35
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0