10 saker ni kanske inte visste om mig!

* jag e 170, vilket e bra på sett och vis men lite dåligt (jag kommer ju inte kunna rida ponny tills jag e 18 pga. min längd)

* Mitt själförtroende ligger på botten just nu.

* Jag lärde mig att svälja tabletter (medicin vitaminer m.m) Väldigt nyligen.

* Jag har haft massa djur, chinchilla (har nu), kanin (R.I.P), Marsvin (R.I.P), dvärjhamster (R.I.P), vi har haft 4 hästar (en e såld nu, men vi har ju tre kvar).

* Jag har varit rädd för hoppning (massa år sedan). Men kom över det tack vare den nu varande stall ägaren där vi står (vi stod där förut, och sen stod vi inte ddär och nu står vi där) och Shadow.

* Jag satte mig på ett glasbord när jag var liten (inte så smart)

* Jag vill bli modelle.

* Matte e mitt favvo ämne i skolan (utom bild, slöjd m.m)

* Jag har som högst hoppat 95 cm på Shadow (inte så högt, men eftersom jag inte e en hoppryttare så e det ganska högt)

* Jag red endast på små ponny lektioner när jag red på ridskola (bestod oftast av A, B och vissa C och D som var sega elle liknande)


Kommentera!<3
Postat av: -

Vrf ligger ditt självförtroende på botten? Det borde det inte göra... Du äger ju!!

Kram

2011-03-30 @ 20:20:07
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0