Dagens planer(?)

Ja vi har lite saker att göra idag. Dock kanske vi inte hinner med allt men detta är i alla fall planen:

- Plugga
- Shoppa
- Rida

Ja inte så mycket men vi kanske inte hinner shoppa idag men vi hoppas att vi gör det. Det vi skall handla/kolla på är:
- Stövlar
- Ridbyxor
- Tävlingsridbyxor
- Kavaj
- Hjälm
- Lindor
- Schabrak

Ja vi vill ha ett fint brunt schabrak och gråa lindor sen kanske vi hittar något annat men vi skall i alla fall köpa lite matchad utrustning.

Ja jag tycker att det skall bli roligt att handla hjälm och stövlar efterssom att man använder det så ofta. Sedan är det ju kul om man hittar några fina tävlingsridbyxor och kavaj men jag vill ha något som jag är nöjd över så om vi inte hittar något som vi blir nöjda över blir det väll inget. Planen är att handla idag eller imorgon, men vi får som sagt se vad vi hittar.

Ja ridningen skall förhoppningsvis fotas och jag skall troligtvis rida Shadow och Don idag:) Ja Shadow kommer säkert vara superfin men hur Don kommer vara vet jag inte riktigt efterssom jag inte ridigt honnom ordentligt sedan skadan (Har bara skrittat) men idag blir det nog lite mer ordentlig ridning. Ja han är ju fortfarande i igångsättningen men han har kommit en ganska lång bit på vägen nu:) Riktigt roligt. Det känns som att det går framåt ganska snabbt nu med honnom. Han blir finare i formen för varje pass och vi får öka ridningen med 5 min (?) varje vecka. Ja är inte säker men i alla fall går allt framåt....... Jätte roligt

Lilla Bus Shadow står på rid listan;)

Don skall också ridas idag(är i alla fall planen)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0