Diss!





Tycker att dem är riktigt fula! Jag gillar dem inte ett dugg! Det finns nog inte en millimeter på dem som jag tycker är snygg! Nej fy!

Jag skulle nog aldrig sätta på mig dessa! Om jag gör det nån gång och lägger upp det på bloggen kan ni ringa psyket direkt! Då är det något fel på mig! Den dagen (om det händer) jag sätter på mig ett par sånna här stövlar så är jag riktiggt sjuk! Inte för att jag tycker att ni som har/vill ha e sjuka utan för det är så långt ifrån vad jag skulle vilja ha som det bara går tror jag! Nu kanske ni tycker jag är ytlig och dum i hela huvudet! Tyck det då!

Jag vill iinte ha dem! Så snälla om jag nån gång köper ett par ta med mig till en läkare eller psyket! Jag är inte frisk då! Som sagt inte för att jag tycker att alla som har dem e dumma i huvudet eller så! För att jag nog ALDRIG kommer vilja ha dem eftersom JAG tycker att dem e fula!

Om ni gillar dem och vil köpa! KÖP! Jag vill inte sitta här och ändra era åsikter utan visa vad jag tycker! Om ni har sånna kommer jag säga "visst jag tycker inte att dem i så fina, men grymt att du gör vad du gillar och tycker!"


Love u!



Kommentera!<3
Postat av: Emma

sv: Jag har gjort vår, ingrid&sandras, Min lilla systers www.linneaofridas.blogg.se, www.lavenza.blogg.se, www.sofiosara.blogg.se... Öhm, tror bara att det var dom :)

2011-03-14 @ 17:09:27
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: sara

Jag tycker dom är ganska fina till hoppningen, dock är det inga stövlar jag skulle köpa =P

2011-03-14 @ 18:06:28
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Elli

Så jäääävla snygga! Inte i svart då såklart - man e ju ingen dressyrryttare. Men i brunt, åååååååh! <333 love them bit time!!! :) kram på er! :)

2011-03-14 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0