Godmorgon!

Godmorgon! Idag består dagen av pluggande, att rida ut, bloggande, och ta det lugnt! Det kanske händer nått mer! Det vet man aldrig! :)

Just nu så kommer jag verkligen inte på något att blogga om! Så ni får jätte gärna tipsa om det. Om jag anndvänder tipset får ni självklart en länk! :) Så TIPSA MIG!

Snart kommer gårdagens ridpass, förhoppningsvis lite bilder! Det beror hur bra dem blev! Vi har inte värdens bästa kamera när det gäller att fota i ett ridhus, vilket är lite synd!

Om NI vill så kan jag/vi hjälpa er med enklare disigner och headdrar. Vi kan även sätta in den i eran blogg om ni har en fast iinte vet hur man gör! Om ni vill ha hjälp med idsign och headder kan ni maila oss! :)

Vill att mina stövlar ska komma! Hur ska jag kunna vänta i 8 veckor?
Cavallo Winner Plus

Kommentera!<3
Postat av: -

Skulle villja ha hjälpmed en header men av någon andlidning funkar det inte att maila er... kan du maila mig? Tack!

2011-03-20 @ 15:32:06
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/
Postat av: Theres

kan du inte lägga ut lita gamla ridbilder? Från när du var liten :)

2011-03-20 @ 15:40:41
URL: http://enbuskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0