Godmorgon!

Godmorgon!

Igår blev det ju somsagt lite box kris i vårt stall. Ute boxarna blev ju översvämmade. Sex hästar stod i utebox varav två var stallägarens tre våra och en en annan inakordering. Det fanns två lediga "boxar" i ett annat stall. Alltså var fyra hästar tvungna att stå i en ute i en hage över natten. Alla ville ju ha sina hästar inne i ett stall. Det slutade i alla fall med att don och hans hagkompis (den andra inakorderingen) stod i en hage. Shadow fick ta Bamses box (stallägarens häst och vår förra häst), medans bamse fick stå ute i hagen. Fire stod ute i hagen , med hans ägares tillåtelse.

Jag somnade orolig och vaknade orolig. Haha! Det e ju mina bebisar! <3

Jag tror dem mår bra och stallpersonalen skullle Smsa mamma ¨så dem gör nog det snart. Sen skall dem ta hit en grävskopa och ta bort snö samt gräva ett dike. Sen kommer vi nog åka till stallet även fast det e vår pluggdag!

Jag hoppas att mina bebisar mår bra! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0