Gulliga Bamse!

Super gulliga Bamse hoppar runt när vi sitter och pluggar till seminariumet som vi ar imorgon! Han e ju jätte söt, gud så kulliga djur man har!

Dagen blev ju inte den bästa........

Först var jag hoss läkaren och tog blodprov i armväcket (jag e rädd för nålar) sen fick jag stressa till skolan, till min engelska lektion. efter engelska lektionen hade jag typ 20 min lunchrast och sen skulle jag gå till idrotten och ha idrott. J O B B I G T! Efter idrotten hade vi bgs (Basgruppssamling) och sen slutade vi. Sen skule man till optikern vilket som gick helt okej. Nu skmall jag sitta och plugga.....

Men ni kan ju göra mig glad genom att komentera! Haha, men jag skulle bli super glad om ni komenterade en massa! så pleas gör det.



Sööööööööööötis! Just nu hoppar han i Jennis knä!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0