Hiss och Diss ridstövlar!

Jag tänkte hissa och dissa lite olika ridstövlar!


Lackade ridstövlar tycker jag är riktigt snyggt! Gör stöveln lite mer intressant! Den blir lixom roligare! Dressyrbågen e ju jätte snygg och hög! Hade jag vuxit färdigt hadde det kanske blivit en sån här!



Tycker jag ser grymy fula ut! För klumpiga i foten och lädret ser ut att ha en dålig kvalite! foten verkar vara väldigt bred och det ser ut som om den skulle kunna fastna i stigbygeln väldigt lätt. Bådde ful och opraktiskt! Ja, verkligen en


Jag tycker dessa ridstövlar är fula. Jag tycker inte att man skall ha ridstövlar i massa konstga färger (just denna var ju inte det men det finns ju jätte många färger i samma modell). Jag tycker bara att stöveln är helt fel! Visst, den kan kanske vara snygg till hoppningen men, om du nån gång vill tävla dressyr så skulle det ju vara jätte fult om man kom med en sån här stövel!



Dessa har jag och jag tycker att dem e grymt snygga och jätte sköna. Dem är gjorda för barn och ungdommar som växer. Därför finns det lite resår på insidan men det är väldigt diskret. Jag tycker att det är jätte smart med resoret när man växer! sen tycker jag att stöveln är jätte snygg! den finns även med snörning för dem lite mer hoppintresserade, men det untan snörning tycker jag e mycket snyggare ut!

Vad tycker ni?

PS: Glöm inte att fråga oss frågor i bloggsvar!



Kommentera!<3
Postat av: KarolinaWestberg

okejokej, jag kom nyss hem från stallet :)

2011-03-04 @ 17:38:58
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: Frida

Tycker tvärrtom på alla utom "nr.2" ;-)

2011-03-04 @ 18:17:32
URL: http://fridaastaar.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Håller med dig fullt ut! Fast ibland kan Tretorn vara fint, med rätt matchning :) Men endast svarta/bruna/mörkblåa - INTE ljusblåa och röda :S

2011-03-04 @ 20:06:30
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag lägger ut en bild på min blogg som ni får rita av, okej :)

2011-03-04 @ 20:36:20
URL: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0