Hiss till alla ras föreningar!

Jag tycker att det är väldigt roligt att det finns så många föreningar som har en ras.. ni kanske förstår? Ja men som New Forestföreningen. Det som jag tycker är roligast är att det finns sm för just den rasen. Jag skulle tycka att det var väldigt roligt att se alla andra fina ponnyer/ hästar som har samma ras som min egen. Jag hoppas att vi kan vara med i årets Newforest sm men det vet jag inte ännu. Tyvärr är Shadow okänd och är inte med i en liknande förening. Men har du ridigt en häst på ett ras sm eller något liknande och vad tycker du om det i så fall? Var det roligt att se andra hästar i samma ras?

Det jag skulle tycka var väldigt roligt att se skulle vara fjord sm då det bara hade varit massa fjordingar överalt de är ju dessutom mer lika varandra än andra raser som kan vara i väldigt många olika färjer och så men det är ju inte fjordingar på samma sätt:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: -

Jag har faktiskt varit och kollat på sm med newforestar... det var väldigt kul att se så mpnga i samma ras och så, rekomenderar det:)

2011-03-28 @ 08:28:21
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0