Känner mig piss!

Just nu känner jag mig PISS!

Ush! Jag är väldigt förkyld. Hoppas det blir bättre tills imorgon. Jag har inte tid med att vara sjuk! :(

Nej! Det e jätte jobbigt. NÄsan bara rinner och rinner och jag känner mig H E M S K!!!


Ja, ni skulle inte ens vilja se mig.... Helt röd runt näsan, ja Hemsk!

Men via bloggen kan ni ju inte se mig! Smart jag e!! Hoppas ni inte e sjuka, verkligen jobbigt!

See you later, aligator! <3


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Men d e jue klart att ja kommenterar eran blogg. Sötare å snyggare twins få man jue leta efter. Er blogg e inte kass..... skriv inte så.



Krya på dej Carro<3<3<3

2011-03-28 @ 21:00:08
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0