Mode i hästvärlden

Ja nu tänkte jag skriva lite om ridmode:P Jag är faktist inte så jätte inne på vad som är inne utan det jag tycker är fint köper jag men kan i alla fall försöka:)

Jeans ridbyxor har jag märkt är ganska inne. Dock så var det mer inne förut men har tappats lite nu. Men det syns ändå ganska mycket.(Mäst i hoppvärlden)


Det som är inne i dressyrvärlden är ganska milda färger. Inte så skrikigt men det har det varit väldigt länge. Det jag tycker att man ser mycket av är blåa saker och då menar jag inte bara i dressyrvärlden eller när det gäller ridbyxor. Även täcken, grimmor osv


Lackade hästsaker är en sak som har kommit mycket nu på senaste tiden. Själv gillade jag det inte så mycket förut men det faller mig mer i smaken nu. Dock så måste det vara en fin sak för att det skall passa. Alltså blir inte en nosgrimma fin bara för att den är lackad, den måste även ha fin form osv.

Ja det här är lite som jag har sett mycket i hästvärlden håller ni med eller inte?
Tack för tipset Lova

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0