Önskeinlägg!

En tjej bad mig skriva ett inlägg om dem skvallerbloggar jag läser så nu ska du få det :)

Jag läser ponnygossip

Jag tycker att det är en bra skvallerblogg med riktigt skvaller och dem uppdaterar ganska bra också så det e ganska kul! Jag gillar den bloggen ganska mycket!

Jag läser ponnysanning

en ganska bra skvallerblogg dock ganska dålig uppdatering! :(
Plus att den/dem hissat oss! Här!

Sen läser jag rsskvaller

Men dem har inyte heller så bra uppdatering!

Ja det e nog dem jag läser! :)

Tack för önskeinlägget! Då blir det ju enklare att få ider så ni alla får gärna önska inlägg! Om ni har en blogg så får ni ju säkert en länk i det inlägget (om vi kom på iden från dig, vi kan ju ha den i huvudet själva! :))


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0