Övningstips


Igår sa jag att jag skulle berätta mer om övningen jag gjorde i dag så har kommer den.


Ja ni kanske fattar ganska bra genom bilden men det man gör är att rida på en volt sedan när man kommer mot denöppna delen så gör man skänkelvikning och när man kommer ner går man in på en ny volt och sedan skänkelvikning. Man behöver inte göra övningen i "flyt" utan man kan rida på volten ett extra varv om man behöver ställa o.s.v.

Jag tycker att den här övningen är väldigt bra efterssom man har tid att ställa igenom emellan, och så tränar man även på något. Ja man rider intte bara runt utan får in en övning (I detta fall skänkelvikning). Ja men man kan även lägga till något anna än skänkelvikning t.ex ökning, minskning, öppna eller sluta men självklart kan man göra något annat om man vill det.

Ja om ni har gort den vad tyckerr ni? Om inte kan ni vell testa och sedan säga vad ni tycker.
Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0