Ridpass 18/3 Shadow


Ja idag red jag som sagt Shadow i ridhuset. Han var super fin;) Ja jätte roligt. Jag red fram på volter för att ställa och sedan travade jag lite på hela spåret där jag flyttade bogen. Det gick jätte bra och han var super fin:) Ja sedan galopperade jag på spåret samt volterna. Det gick bra. Jag tränade på att få "upp" framdelen. (Galoppera i uppförsbacke) Ja det gick bra han var fin och mjuk i munnen. Sedan red jag skänkelvikning som på en 8:volt skall visa övningen i ett annat inlägg. Ja det fungerade super bra och han blev super fin. Jag travade även av på en 8:volt i lång låg form. Ja är riktigt nöjd med ridpasset idag:)

Sötnosen:)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0