Ridpass Shadow 4/3


Ja igår red jag Shadow barbacka efterssom han har skav efter sadelgjorden och då låter vi det vila ibland. Ja det börjar bli bättre nu i alla fall:) Det ända är att det är ett mysterium hur det kom till då vi haft teddytunnel på hela tiden? Ja jag kan inte riktigt förstå det men, men.

I alla fall var han lite över pigg och för minsta lilla snudd med skänkel flög han iväg;P Ja kanske inte riktigt men han var i alla fall pigg. Han var lite stel i början men i slutet blev han super fin:) Han gick i en bärande form och jag är så nöjd:) Man kan ju inte kräva lika mycket när man inte har sadel då man själv inte sitter lika bra och kan då inte använda de små hjälperna på samma sett. Ja han var i alla fall super fin.

Mamma tömkörde Don så jag fick hålla mig lite undan efterssom man inte kan gå förbi på samma sett. Jag redi i alla fall på volterna och gjorde lite minskningar och ökningar och ja ett bra pass helt enkelt:)


Ja söta lilla Shadow:)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0