Roligt med respons

Ja en sak som både jag och Carro tycker är väldigt roligt är att få respons för det man gör. Jag skulle aldrig kunna blogga om vi hade 0 läsare, därför är det så himmla roligt att vi har några fler läsare;) Ja vi har inte direkt någon blogg med 1000 läsare men jag är så himmla glad att vi får fler och fler läsare hela tiden:) Självklart går det ju upp och ned lite hela tiden men i början blev vi lixom glada när vi hade över 20 läsare per dag och nu är väll vårt rekord över 200 läsare det är ju verkligen super roligt:) En annan sak som är roligt är när ni kommenterar våra inlägg fårgar frågor och ja är delaktiga:)

Ovasett om det är en negativ eller posetiv kommentar så blir det roligare att blogga för utan att någon reagerar eller utalar sig om vad vi gjort/skrivigt så hade det lixom inte varit någon ide. Så snälla kommentera mer det är så himmla roligt:)

En annan sak som jag också tycker är roligt är att skvallerbloggarna har "lagt märke" till oss. Vi har varit med i 2 skvaller och även fått en Hiss. Vi har haft ett skvallerinlägg på rsskvaller och ett på ponnysanning och det tycker jag är roligt:) Dock handlar inte skvallerna direkt om oss utan om oss och Nellie. Men det är så roligt med respons så fortsätt att läsa bloggen, kommentera fråga och tyck till:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Lova

Eran blogg e jättebra ;)

fortsätt såhär, and you'll reach the top!

jag har en fråga också..

hur länge tror ni att man kan rida d-ponny?

jag är också ca 1.70 och har ponny som e 1.46.

fast, bara om jag e smal går det väl bra att man växer ungefär 4-5 cm till?

kram!

2011-03-30 @ 20:49:19
URL: http://thegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0