Stall dags!

Ja nu bär det av mot stallet. Det blir jogging i ridhuset, hoppas de är pigga och glada:) Ja det blir nog inte så jätte hårt och vi får nog hålla oss undan lite då det är träningar på torsdagar. Därför blir det inga bilder på ridningen heller efterssom vi inte vill störa träningen. Men i alla fall hoppas vi att vi får med oss Cornelia hem:) Ja det var jätte länge sedan vi träffades ordentligt så ja antingen idag eller imorgon skall vi se till att hon kommer hit;P Ja super roligt att träffas igen:)


Sötisar<3

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Michelle

Haha, lite kul att jag av en slump hamnade på den här bloggen och upptäckte att jag ridit din häst ;) fire stod i stallet där jag hade min häst. En tjej som heter Julia Logård red honom och tävlade :) han är urmysig att rida! :)

2011-03-03 @ 18:57:51
URL: http://halvblod.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0