Tips!



Idag skall ni få ett bloggtips!
Jag har typ precis lärt mig hur man sätter in disigner och headdrar i bloggen! Våran kompis har ju gjort den förra och då startade jag en testblogg där jag kan testa och fixa och dona utan att vara rädd för att förstöra den disignen man själv har!

Jag tycker det var jätte smart och för att det skall vara samma sak som på din "riktiga" blogg är det bara kopiera den stilmallen du har på din "riktiga!" blogg! Jag tycker att det är kanon smart så lär man sig! Sen har finns det ju en blogg som har jätte bra videor och förklarings inlägg på hur man gör så man kan lära sig och härma! Du hittar bloggen här! Lycka till med att disigna din blogg!


Vår första headder som ebba gjort!


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. tack. Å vet ni vad. Ni, du å syrran e grymma med!! Pözz på er.

2011-03-20 @ 21:10:18
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0