Underbara läsare man har!

Vi är inte nån stor blogg, men ni läsare vi har! Ni, just ni e underbara!

Ni stöttar och gör mi glad, ibland känns det faktiskt som jag ör nån nytta. Det känns som att med bloggen kan jag ge er nått, fast endå känner jag mi allt för ofta värdelös.

Om nån säger att jag e ful eller vet int va så krävs det minst 20 pers som säger att jag e snygg, Men problemet e att jag har fått så j*la mycket skit att jag inte ens tror på dem som säger nått possetift om mig!

Ja tror inte ens på min familj när dem säger att jag e duktig på nått eller att ja  e söt eller va nån nu säger. Då tänker jag bara "sluta ljug jag vet att det inte i sant".

Ibland har man bara nedgångar och just nu känns det mesta som en ned gång.

Men jag vill tacka er så mycket för det stöd jag får!


Ni e underbara!


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Du e din syrra e sjukt snygga å snälla.

Glöm aldrig d!!

2011-03-30 @ 21:33:05
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: -

SV: Jga fattar inte vilka som kan ha sagt motsatsen... Det måste ha varit riktiga puckon... för jag är smart och du ÄGER!! Tro aldrig något annat<33

2011-03-30 @ 21:49:48
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0