Underbara Nellie!



Som ni ser så ramlade nelli av igår när hon tränade! Hennes självförtroende har nu sänks!

Jag har chattat lite med henne på facebook och komenterat i hennes blogg! Jag tycker att det är riktigt synd att hennes självförtroende har sänks!

Hon e ju en underbar tjej so em grym på att rida! Det ser ni ju i filmen tills stoppet!

Nellie du e ju grym!

Du kan allt med rätt stöd! jag hoppas att du känner dig bättre snart!

Alla borde ge henne en liten glad komentar idag så hon kanske blir gladare!

Nellie du kan allt! Kän inte någon press! Vi, dina läsare skulle älska dig lika mycket om du ramlade av 55 gånger per gång du rider! Vi skulle älska dig lika mycket om du bara red ut med dinna ponnyer! Vi älskar dig exakt som du är!

Nellie jag har aldrig träffat dig men önskar att vi gjort det! Jag kommer alltid tycka tt du e en underbar tjej och kommer alltid älska dig! Inte för din ridning, inte för din blogg, inte för dina läsare, För dig! Jag kommer älska dig för den du är inte nån annan och inte din blogg och inte din ridning!



Love U!


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Naaw va ni e gulliga. Tack det värmer. <3<3<3

Känns lite bättre i nacken nu....men mycket bättre i mitt <3 när ni skriver så snällt.



Kramisar NellieB

2011-03-09 @ 19:38:18
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Föresten glömde jue en sak.

Skulle vilja träffa er me ;-)

2011-03-09 @ 19:40:40
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0