Alfabetet!

Jag såg på en blogg att hon gjort som ett alfabet med hästar hon träffat/rört och tänkte jag skulle göra det också! Smeknamn e ok!

A - Allan (ridskolehöst)

B - Bamse (Pappas förra häst)

C - Corona (Min första medryttarponny)

D - Don (mammas och pappas häst)

E - Elsa (idas ponny)

F - Fire

G - Glenn (en gammal medryttarhäst)

H - Harry (min tränares häst)

I - Isa (ridskole ponny)

J - Jonatan (ridskole ponny)

K - Kalle (det finns två kalle i vårat stall)

L -  Lord

M - Moreno (häst i stallet)

N - Nero (Häst i stallet)

O - Oktas (Står i samma stall)

P - Pinocio

Q -

R - Russifer (Ridskole ponny)

S - Shadow

T - Tornado (Häst i förra stallet)

U - Urban (stod i vår stall)

V - Ville (häst i stallet)

W -

X - 

Y -

Z -

Å -

Ä -

Ö -

Haha! Lite kul att se vilka som var svårast att komma på!




Kommentera!<3
Postat av: fanny järvå

Tävling på bloggen, var gärna med! ;D http://fannyjarva.blogg.se/2011/march/minitavling.html#comment :)

2011-03-05 @ 22:02:52
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0