Vilka är ni?

Ni vet nog vilka vi är. Men vilka är ni?

Tjej/kille?

Hur gammal?

Hur hittade du hit?

Svara på dessa tre frågor i en komentar så kan vi veta vilken "målgrupp" som läser våran blogg!

Hoppas ALLA komenterar!


Ska kanske ha denna imorgon! Vad tycker ni?


Kommentera!<3
Postat av: Rubiin

Hej:)

Jag heter rubiini och är 13år gammal,någon av er hade komenterat på nellieberntssons blogg och jag märkte namnet och ville kolla bloggen eftersom jag har tvillingsystrar:)Och sen har jag fortsatt att läsa:)

2011-03-21 @ 16:42:39
URL: http://rubiinibunkell.blogg.com
Postat av: emelie

jag är en tjej

14 (fjoooortis)

har känt er sen 6an och vi bodde grannar ett tag, så ni sa lixom till mej vad eran blogg hette

herååå

2011-03-21 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0