Diss!

En sak som jag tycker är ganska dåligt är när man har saker upphängda i stallgången utanför boxen, tex täcken eller liknande för hästar kan faktist fastna och götra sig illa. Därför tycker jag att man skall tänka på att inte ha det rörigt i stallgången, att man kan ha egna rum i stallet för detta. Ja så Diss till stall med täcken och så i stallgången.


Jag tycker att det är jätte tråkigt och synd att man har saker som täcken och grimmor mer eller mindre uppslängda någon stans.


Kram


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Nej jag tycker att man ska kunna hänga grimman på boxdörren. Täcket, nja Okej kan i ett rum. Men grimman tycker jag iaf.

2011-05-10 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0