En vecka...

En vecka kvar sedan skall vi ha prao och sedan är det inte mycket skola kvar innan det är sommarlov:) Ja nice att det snart är sommarlov tycker jag:)

Ja nu skall vi i alla fall dra till skolan vi skall redovis lite saker och få en "ÖVERASKNING" av våra lärare men jag har ingen aning om vad det är säkert något tråkigt;) Ja men vi får se.... I alla fall hoppas jag att ní läser vår blogg nu mycket idag för det kommer nog bli rätt mycket bloggning från vår del:)

Ja vill också att det skall bli globen horse show så jag bjuder på lite bilder fårn förra året.


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Vart ska ni praova? :) <33

2011-05-02 @ 09:36:22
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0