Hej på er!

Hej på er alla läsare:) Ja nu börjar jag känna av sommaren och att lovet snart är här men inte riktigt ännu det är lite plugg kvar som jag måste göra. Därför är det en slutspurt nu för att nå dit man vill. Men, men i alla fall så kommer vi inte plugga ordentligt efter tisdag då det ändå inte kommer påverka betyget vi har även ganska många sköna dagar framför oss som  att vi skall bada ja och liknande sedan så har vi hemstudiedag på onsdag och sedan är vi lediga på torsdag och fredag även måndan efter så det blir en riktigt lång helg som man kan slappa på och vara med kompisar samt hästar:)

I alla fall så tror jag att vi skall åka till stallet hyfsat snart, ja vi får se hur vi skall rida idag men vi skall i alla fall troligtvis byta ut allt strö i boxarna i alla fall Dons och sedan ta bort bädden i Fire samt Shadows för att byta till halmpellets imorgon. Ja vi måste i alla fall byta till halmpellets snart. Alla hästar i vårt stall skall ha det och det är för att det är ett så pass bra strö och man behöver heller inte fylla på med så mycket hela tiden för man skall tydligen få med jätte lite strö när man mockar villket jag tycker är jätte bra.

I alla fall så kan ni vänta er ganska rolig läsning idag:)


Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0