Hemma och sjuka!

Jag är fortfarande sjuk och jag har även lyckats smitta Jennifer! Så idag är vi båda hemma och sjuka!

Jag hostar jätte mycket och hade även lite högte temperatur än min "vanliga". Så jag e hemma och tar det lite lugnt. Fast jag skall plugga i alla fall så det blir nog bra.

Men vi e ju hemma så om ni vill önska inlägg skulle det vara jätte bra eftersom jag inte kommer på så mycket. Orkar ju inte tänka så mycket nu när jag e sjuk. Har dessutom JÄTTE ont i huvudet.

Som jag sa igår kommer nog uppdateringen inte bli lika bra som den vanligt eftersom vi måste lägga fokus på skolan. Men vi kommer endå blogga så ni får endå hålla koll . Sen kommer ju det bli lite anorlunda utseende mässigt sen också! :)



hur kommer detse ut och vad kommer ändras? Det är en bra fråga som jag inte tänker svara på! ;)


Kommentera!<3
Postat av: Ebba

superfin bloggg!!:D

2011-05-24 @ 11:50:53
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: ajla

ta och bli friska! miss u :(

2011-05-24 @ 17:35:59
URL: http://itsabeliberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0