Idag är jag hemma och sjuk!

Idag är jag hemma och sjuk! Jag vaknade med värsta förkylningen! Hemskt, ush jag känner mig typ döende. Sen hade jag drömt en jätte konstig dröm så jag sov nog inte så bra heller.

Men jag vill be om ursäkt för att det inte blev så bra updatering igår, men vi pluggade. Jag hade en inlämnings uppgift som skulle lämnas in idag så jag var tvungen att göra den klar. Jennifer var gullig och tog med den så hon lämnar in den! :)

Sen måste jag säga att jag blir GALEN på blogg.se när dem kronglar såhär. Dem fixade med nått så jag har inte kunnat logga in förns nu! ag blir verkligen arg och det mest ireterande är att det står att det skulle gå att komma in kl 8. Tror ni att ja kunde det? Nej. Så ireterande!


Så här ser jag ut! :P TYP!


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Nemen gud så sexig man kunde se ut då ;) haha :P

2011-05-20 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0