Ledsen för den dåliga uppdateringen!

Leedesn för den dåliga uppdateringen.

Vi har varit hemma och sjuka idag oc inte orkat göra mycket alls. Jag e förkyl och vaknade med huvudvärk. INTE KUL. Men nu e jag i alla fall vaken och kvällens uppdatering kommer bli mycket bättre!

Från och med nu kommer vi dessutom kunna blogga mer, eftersom vi inte har några fler "riktiga" skoldagar innan sommarlovet. :)

Så nu skall vi faktiskt skärpa oss. :)

Ja, men det finns inte små mycket roligt att säga. Jag hann fördigt med det viktigaste i skolan igår, så det e bra. :)


Men ni får en bild på min tränares hund! R.I.P




Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Nää vad sorligt! Chiko! <33

2011-06-01 @ 17:45:14
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0