Ridpass Fire 7/5


Igår tränade jag för vår tränare på utebanan, det gick jättebra jag är super nöjd. Vi tränade först på att han skulle lyssna fram och tillbaks och sedan så tränade vi på lite Lätt A delar som jag skall rida nästa vecka. Ja vi red lite ryggningar, skänkelvikningar och så. Sedan så red jag igenom programmet och det gick jätte bra, ja han lyssnade bra och var fin i formen, inget att klaga på:) Ja det ända var väll att det var lite svårt att rida rakt och ta ut hörnen för vi hade liksom bara konor där bokstäverna skall vara för våran bana är större än vad jag skall rida och därför så blev det så. Men, men i det är i alla fall bra för att träna upp stödet och inramningen:)

Ja han var verkligen jätte fin och jag är super nöjd:)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0