Ridpass Shadow 21/5


Igår var Carro som sagt sjuk och orkade därför inte rida så då red jag båda killarna:) Båda var jätte fina men nu tänkte jag skriva om Shadows ridpass.

Shadow var jätte fin. Han var fin i formen och mjuk i sidorna. Vi tränade mest på galopparbete och det gick jätte bra. Jag gjorde lite förvänd galopp och även lite enkla byten men även övergångar mellan galopp och trav. Han var verkligen jätte fin och jag är jätte nöjd:)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ajla

2011-05-22 @ 16:01:16
Postat av: Ajla

Skulle du elr Carro kunna ta med kemi-häftet imorn, behöver kopiera det! Snälla ta med häftet!!!!!!!!! ANNARS KOMMER JAG FÅ IG! Ska bara kopiera det :)

2011-05-22 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0