Riktigt nyttigt!

Idag på praktiken eller praoen eller vad ni vill kalla det så hade ridlärarna en kurs. Så vi fik göra ganska mycket själva eller det e ju två andra tejer som också har praktik nu. :)

Men efter lunch skulle dem rida och träna vilket ingick i deras kurs, då frågade vi om vi inte kunde få titta på. Vilket vi fick! :D Det var verkligen JÄTTE nyttigt och jag lärde mig faktiskt ganska mycket eftersom tränaren samtidigt berättade för de andra ridlärarna. Så nu har jag några knep! ;P

Men det känndes verkligen jätte nyttigt och allt tjejen sa, verkade riktigt vettigt! så det var jätte roligt! :) Sen kändes ALLT mycket bägttre än igår, man vet ite mer hur allt går till. MEn när hästarna kommer in (dem springer själv) Så har jag ju ingen aning om vilken häst som är vem. Aja, jag kommer nog endå inte lära mig det denna vecka! :)

E ni intresserade av foton från ridskolan? Isånna fall kan jag nog ta med mig kameran någon av dagarna så får ni se hur det ser ut! :)



Så himla kul att ha prao istället för att sitta i skolan, men man blir ju as trött! :P


Kommentera!<3
Postat av: -

Skulle vara riktigt kul med bilder från ridskolan:)

Kram<3

2011-05-11 @ 07:49:47
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0