Skador

En sak som jag tycker är väldigt tråkig är att många hästar skadar sig mer alvarligt. Jag blir jätte ledsen varje gång jag får reda på att en häst som jag känner är skadad och ännu värre är det ju självklart när en av mina älsklingar har skadat sig. Som tur är så har jag inte varit med om så många hästar som har blivit riktigt alvarligt skadade (peppar peppar) jag är verkligen glad över att det går att rädda fler och fler hästar när det är ganska mörkt, och att man kan hjälpa många hästar på bättringsvägarna gör allt mycket bättre tycker jag.

Nu finns det ju väldigt mycket mer hjälpmedel för att rädda både människors och djurs liv och det är jag väldigt glad över än vad det fanns förut. Jag är glad att jag inte varit med om så många skador (Peppar, peppar) vad har ni varit med om för skador när det gäller hästar?

En annan sak som jag är väldigt glad över är att det finns väldigt många bra veterinärer som kan hjälpa till för att få en frisk häst.

Bjuder på en bild på Don när vi var på återbesök hos veterinären som hjälpte oss mycket med rehabiliteringen.

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0