Skolan!

Nu skall vi åka till skolan! Känner mig fortfarande sådär och lite sjuk men jag har verkligen inte tid nu...

Jag får åka och vara sjuk i skolan. Jag smittar ju inte så det e ju ingen fara. Men en viss person har gjort min dag idag! Tack så jätte mycket, jag e såååå glad! <3<3

idag blir det nog provet som vi missade igår. Vi övade både i går kväll och källen innan det så det går nog bra. :) Vi får hoppas det i alla fall. :)
 

Ja, sen skall jag göra ett helt steg idag och redovisa det imorgon. Sen skall jag plugga massa i helgen och ja, skolan e fokus just nu, det blir tyvär så. Men nästa termin skall jag sköta mig hela terminen inte bara i slutet! haha! :)

Men vi syns sen!



Får stå för bilden! <3


Kommentera!<3
Postat av: Madelene

vart står hästen? Tror ja sett den förut..

2011-05-27 @ 19:04:49
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0