Skolan!

Nu skall vi snart åka till skolan. Vi skall jobba med lägenheten och fixa klart det, för det skall lämnas in imorgon.

Sen efter skolan skall vi ha typ info om skolbalen (vi går inte i niaan) utan vi skall servera på niornas skol bal. Jag tycker att det är jätte roligt att servera så deet skall bli riktigt kul. Eller jag hoppas det i alla fall. Tänk om man skulle klanta sig totalt och typ spilla mat över någon. INTE SÅ KUL. Haha, vi får hoppas att det inte händer.

Men nu skall vi snart åka och jag kan säga att glädjen har hållit i sig. Jag är fortfarande glad! :)

you made ​​my day! :)

Ja, see u later!



Min tränares häst bandage får stå för bilden. Grymt  fula bilder och det är riktigt synd om honnom att det är där.    :( lilla Harry!

men vi syns! <3


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Nemen gud, stackars Harry!

2011-05-26 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0