Skoldags!

Dåligt humör....

Ja först och främst så är det faktiskt skola, ja inte så jätteroligt men det får man ta. Men sedan när man tittar ut genom fönstret SNÖAR det jag blev inte särskilt glad.... Nej nu ska det bli sommar och inte vara vinter. Det har ju varit sjukt bra väder ett tag nu okej kanske inte sjukt bra men det har varit varmt och soligt. Men så ska det snöa den 3/5 ja det är stört....

Men i alla fall ska jag dra till skolan nu vi ska jobba med Kemi, Hemkunskap och SO (Vet inte vilket SO ämne) Ja det är väl halvt roligt, nu ska jag i alla fall dra men ni får fler inlägg från min sida under dagen så kolla in på bloggen ofta :P

Ni får två söta bilder på Shadow när han busar runt i snön:)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0