Somarbete?

Vad tycker ni är bäst egentligen? Att hästen skall stå på sommarbete eller i vanlig hage, och om de står på sommarbete skall man då rida samtidigt eller skall man ha hästarna på vila? Ja vad tycker ni egentligen?

Jag tycker att hästarna kan få gå på sommarbete eftersom gräs egentligen är hästens bas fodert. Därför tycker jag att de kan gå på gräs och sedan tycker jag att man kan bestämma själva om hästen skall vila eller inte, och sedan tycker jag att hästarna skall gå på gräs över dagen så att de får vara inne och sova ensamma över natten och ta det lite lugnt, sedan så håller man mer koll på hästarna om de får stå inne över natten.

Men vad tycker ni?


Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0