Stallet!

Nu skall vi dra till stallet.

Jag är ju som sagt sjukt så vi får se om jag orkar rida. Tror tyvär inte. Ja, så vi får se hur det blir med allt.

Nu är det i alla fall bestämt att en tjej skall fixa disignen. headdern fixar vi senare. Vi tänkte ta lite snygga sommarbilder först. Ja, men det kan dröja ett tag för hon kunde inte fixxa det direkt. Men jag har ju haft så mycket krongel med folk som skall fixa. Dem har först sagt ja, sen har dem inte kunnat så nu får vi hoppas att denna kan. :)

TACK TILL DIG! Ni får veta vem det är när det är klart! ;)

Ja nu blir det stallet i alla fall.



Till er! <3



Kommentera!<3
Postat av: Patricia

följa varann med bloglovin?? :D

2011-05-20 @ 19:54:44
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: -

Det är klart jag fortsätter!!!

Bara kul att fixa design ju...

Men ni ville ha speciell text vid komentarerna, kan även fixa speciell i meny etc. Vill ni ha det? Svara i en komentar eller via mail!

Kram<33

2011-05-20 @ 21:34:36
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0