Stallet!



Nu skall vi åka till stallet.

Det blir en promenad med killarna eftersom vi e sjuka, så vi tar och borsar dem och myser med dem. Em mys dag helt enkelt. Sen skulle IDA vara där så jag täcker tvinga henne att gå med oss. :)

Men vi syns imorgon eller ikväll. sorry, det blir inte så bra uppdatering som jag sa och trodde, vi har lite brottom! :S

Men see you! <3



Kommentera!<3
Postat av: Kristin

Hej Caroline och Jennifer! följer er blogg till och från och det är så kul och skönt att se hur pigg, välmusklad och fin "min" gamla "Skrule" ser ut :). Ni är verkligen jätteduktiga och kul för er att ha fått låna en så fin ponny som den bruna ser ut att vara!

Pussa Shadow från mig!

/kristin, shadows gammelgamla ägare

2011-05-31 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0