Tävlingen

Nu är vi hemma från tävlingen och har varit det ett tag. Jag är jätte nöjd över ritten, han var lite spänd och så men det var faktiskt inte så konstigt för det var en promenad vägen precis bredvid tävlingsbanan där det gick massor av människor, det var barn med cyklar och med bollar och ja cyklar, bilar moppar ja ganska mycket som Fire inte direkt är van vid.

Ja jag kom i alla fall precis utanför placering, jag är jätte nöjd över ritten och Fire var framåt och jätte fin, ja utom den tittiga och spända delen av ritten. Men jag är i alla fall jätte nöjd. Mer om tävlingen kommer komma upp imorgon eller senare i veckan.


Söta lilla Fire:)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0