Tävlings dax!

Idag är det tävling som gäller. Vi får se hur bra update det blir, det beror ju lite på hhur långt tid allt tar.

Jag tänkte ge er ett ridpass så läng! :)



Jag tänkte berätta lite om hurr det gick i torsdags när jag red Don (mammas och pappas häst). Jag tycker att det gick ganska bra! :) Han var ganska mjuk och fin, men anska stor gämfört med våra små ponnysar. Lite mer häst att rida. Men han var mjuk och fin och det är roligt att se att han bara blir bättre och bättre efter skadan. Mamma och pappa har verkligen jett honom en kanon bra changs och gett honnom den tid han har behöft.

Vätrinärerna tycker att vi har varit jätte duktiga och tålmodiga som har gett honnom över ett år för att han skall bli bra. Vilket verkar löna sig! :)  Så himla roligt när man får något för allt jobb och tid man lagt ner.

Han kan nog bli en kanon fin häst, bara han får den tid han behöver. Han är inte riktigt igång ännu            men med tid kommer han nog bli kanon. :)



Sööötis! <3


Kommentera!<3
Postat av: Alice

När han är 100 % igång, kommer ni/ dom starta några tävlingar på honnom? :)

2011-05-15 @ 13:47:24
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0