Tävlingsdags!

Nu bär det av mot stallet. Ja nu skall Fire knoppas bli fin och redo för tävlingen och sedan skall vi åka till tävlingsplatsen. Jag vet inte när jag skall tävla men det är i alla fall inte fasta starttider vilket jag tycker är synd. Så vi har räknat ut på ett ungefär när vi skall vara där och så, sedan blir det nog mer väntan än vad vi tror men då får vi ta det.

Jag skall i alla fall rida Lätt B:1 på en ute bana. Det är våran första ute tävling och även den första när vi har med Fire på en ute tävling. Han har tävlats ute förut men inte med oss så det är ju lite spännande. Ja vi får hoppas att han tycker att det är roligare att visa upp sig än att titta på vad som händer runt omkring honom. Ja vi får i alla fall se vad som händer och hur det går.

Vi har i alla fall fixat inlägg till er och vi kommer självklart att skriva hur det gick när vi kommer hem.


Bjuder på en bild från förra tävlingen

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0